Na ongeveer 25 jaar in een doos opgeborgen gelegen verkoop ik ze maar mijn verzamelplaten. De helft is in nieuwstaat met beschermingshoes en de andere in hele goede staat zonder hoes. Ben er altijd zuinig op geweest tot ik in 1986 een CD speler kocht en toen netjes opgeborgen. Zie ook mijn andere advertenties van de 12 inch platen en singles. |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten