Hallo, Ik bied bij deze mijn verzameling Vinyl platen aan (26 verhuisdozen vol), In de loop d`r jaren heb ik heel wat platen bij elkaar verzameld...ongeveer 1000/1500 stuks. oa: - ACDC - Elvis presley - Kiss - Veel nederlandstalig Echt iets voor de verzamelaar dus! Wie o Wie kan ik blij maken met mijn verzameling platen?? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, kramer |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten